Somebody That I Used To Know by Gotye on Grooveshark

19 Eylül 2010 Pazar

bir varmışım

bir varmışım bir yokmuşum ne yaşamışım ne görmüşüm
gerçekte var mıydım yok muydum
ne vardım
ne yoktum
herkes kadar vardım
herkes kadar yok.....
birileri için vardım....
birileri için hiç olmadım.....
kendim için ne kadar vardım ???
var mıydım yok muydum????
yaşandıklarım gördüklerim içinde
ne kadar vardım????
ne kadarı bendim

ne kadar kendim için kararlar aldım
kararlarımın ne kadarını  uyguladım...
kendim için neler sadece kendim için
neler yaptım...
bir şeyler için yaptım mı...
ne kadar yaşadım kendim için
ömrümüm kaçta  kaçı eder kendime ayırdığım bölüm.........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogroll

Yasemin's bookshelf: read

Bliss: A NovelEngereğin Gözündeki KamaşmaBir kedi, bir adam, bir olumLeyla'nın EviSilver WeddingWhitethorn Woods

More of Yasemin's books »
Book recommendations, book reviews, quotes, book clubs, book trivia, book lists